6 de nov. 2012

CONTES DIGITALS

A mi m'agraden els llibres en paper, els de tota la vida. Sempre recordo que quan arribava (i arriba) un llibre, principalment un conte a les meves mans, el primer que faig es olorar-lo. M'encanta l'aroma a paper, a tinta, a nou, a treball ben fet. M'agrada la meva prestatgeria plena de contes que són un tresor de colors i lletres.
No puc entendre un conte sense una imatge de contacontes envoltats de menuts que els miren bocabadats, i el contacontes amb un conte a les mans, que potser llegirà, o potser nomès l'utilitzarà per mostrar les imatges.
Però els temps canvien, i ara podem trobar coses meravelloses en format digital. I no podem ignorar material i recursos que ens poden fer servir per a molt. I no podem deixar de gaudir d'altre tipus de contes i històries que no siguin de paper. Sempre ens han agradat, i ara, que tot avança molt ràpid, els gegants i els monstres poden ser una il.lustració, però també una imatge en moviment que ens tingui una bona estona entretinguts i ens atrapi en la seva història.
Us deixo uns enllaços perque gaudiu molt.

http://www.youtube.com/watch?v=vaSDARNvqKA&feature=player_embedded

http://www.youtube.com/watch?v=Adzywe9xeIU&feature=channel&list=UL

www.super3.cat/unamadecontes



Us convido a enviar enllaços de contes en format digital que us vingui de gust compartir.